måndag 24 februari 2014

Med facit i hand

Hallå!

Jag hade ju tänkt plugga till tusen då skolan hade sportlov, men med facit i hand så har jag pluggat 0 minuter vilket berodde på en aggressiv kräksjuka (jag var utslagen i flera dagar). I helgen var vi dessutom i Sthlm och såg musikal + åt på restaurang. Det kändes bra att få avsluta lovet på ett bra och roligt sätt =)

Har funderat lite på layouten av bloggen och jag har kommit fram till att jag fortfarande inte vill ha några bilder varken av mina egna eller av andras. (Vad gäller andras bilder så känns det lika bäst att inte använda dem av upphovsrättsliga själ mm även om det finns sidor som har bilder som man får använda)

Nu ska jag skriva klart de sista av blogganalysen och efter det så väntar en kopp te och en stund i TV-soffan =)

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar