söndag 9 februari 2014

Nu börjar vi om på ny kula igen

HEJ KÄRA LÄSARE!
 Jag har tidigare haft en blogg där jag skrev om livet som student främst till mina nära och kära som jag bodde långt i från under min studenttid.
När jag började jobba som musiklärare så var jag dels alldeles för trött för att blogga samt att jag kände att jag inte hade lika mkt att berätta från mitt liv och arbete.

Jag börjar främst att blogga igen eftersom det är en uppgift i kursen som jag läser, och jag tycker att det ska bli spännande men också svårt att balansera fritid, jobb, plugg och livet som mamma. Jag vill inte att ni som läsare ska tycka att det jag skriver är tråkigt samt att jag tror att det blir roligare att läsa en blogg som är personlig och viklar mitt liv ur flera olika perspektiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar